2010-04-15
 21:45:04

Check!

Nu är alla uppgifter inskickade!!!
CHECK!




GUUUD så skönt!
I tisdags kändes allt hopplöst, men det ordnade sig ändå.
Hoppas det blir ett betyg på den bara, för jag kan ju säga att
det var inte dom bästa och faktafyllda svaren jag skrev
men det ska nog räcka till ett G!
Om jag får det är jag nöjd, nu när situationen varit som den är...

DIF leder mot HV...
åh vad jag hade velat varit där nu!
Riktigt drag på hovet.

Sov så gott... med spänning väntar jag på kommande väder... hmm

KRAM


Idag kom Lowe in och sa..
-MAMMAAAPAAAPPAAA.... Jag sa till dom stora pojkarna på gården att
 Aik SUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER!!

(hahaha, undra vart han kan ha snappat upp nått sånt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!