2009-09-04
 19:54:48

Yes!

Godkväll bloggen!
Nu har jag jobbat två nätter och varit helt slut, dessutom har jag haft skolabetet som skulle vara inlämat i dag före kl tolv...
Jag märker hur mycket tröttare jag blir efter en jobb natt nu när jag är gravid och dessutom mår jag illa hela dagarna.. nu har det gått över en vecka av illamåendet urk!!
spyr å spyr å spyr...

Men det går väl över snart hoppas jag, med Lowe mådde jag inte ett dugg illa så hoppas det e en lite flicka där inne ;) i dag har "den" rört till inne i magen , jag har känt massa sparkar! MYSIGT!

Skönt med fredag och en ledig helg!
I morgon ska vi , mamma ,pappa ,Johan och Katta till mammas kusin!
Det ska bli mysigt att träffa hela deras familj igen ,det var ju 100år sen vi sågs alla tillsammans.
Vi ska grilla och sova över i Norrtälje hela bunten ,ska bli jätte trevligt och dessutom att träffa mina sysslingar (tror jag det blir) LÄNGTAT!

Nu ska vi kolla lite tv... men jag tror det e fotboll för hela slanten på tv.. ska försöka lura till mig fjärrkontrollen ;)

Pusskram
Hoppas du får en mysig fredag!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!