2009-09-19
 17:21:42

Skön Lördag!

I dag sov vi ända till nio, det var en evighet sen jag sov så länge jag som har trott att jag inte kan sova längre än till 06.00 haha..

Sen var vi och handlade middag, först hade vi tänkt att vi skulle gå ut och äta ikväll men efterssom jag blir så stressad av att gå ut och äta så tänkte vi göra något jätte gott hemma istället i lugn och ro.
(Jag har svårt att äta ute för jag måste äta så sakta pga min operation och blir så stressad av folk som ska duka av och stressa fast man sitter och äter (det har hänt ofta) då blir det så att jag äter lika fort aom alla andra och måste kräkas istället pga att jag tuggar för dåligt och det blir stopp i min lilla magsäck....inte bra!
Sen e jag extra känslig nu när jag e gravid så lika bra att hålla sig hemma haha)

Men det e ju lika mysigt det  vi ska laga trerätters
En liten liten räkcoktail 
Oxfile med potatis i ugnen smaksatt av vitlök chili och flingsalt kantarellsås och rotfrukter i ugn
hemmagjord liten vitchokladmosse , kan bli mysigt!
Och har vi hyrt en Wallander TJUVEN

Vi höres!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!