2009-09-20
 13:07:44

Skallebank och Fotbollsvrål..

Det går inte ihop va?



Aaaah mitt huvud håller på att spricka, fattar inte.. hade så här ont i huvudet i går med!
OCH jag har inga alvedon..
får vänta till jag kommer till jobbet där jag kanske kan hitta två..
Mange sitter och VRÅLAR och kollar på BP-DIF
Djurgårn leder än så länge med 0-1 
Dom måste ju bara vinna i dag, annars e det kört!
sopor!

Nu ska jag se om jag kan få i mig nån lunch,
sen knata till jobbet!

Höres!




christina

hahahhahahhahaha stööört sköööön bild.....;)


jess

Ja hehe den va precis som jag kände mig ;)



PUBLICERAT: 2009-09-20, 20:38:08 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!