2009-09-22
 09:26:47

Så!

Såå nu har Lowe gått till Dagis med snyggt
Beckham ruffs han tyckte han var så fin!

Jag har cyklat i 40minuter , fy vad jobbigt det var i dag då..
har varit lite slarvig men nu ska jag skärpa mig igen .

Dax att ta fram skolböckerna och plugga lite.

Hoppas du får en bra dag !


Påjlan

Vad duktig du är som cyklar så länge med en liten bebis i magen. Det är nästan så att en annan orkar inte mer än 35 min och då kan jag lova att det droppar av mig, och magarna bara hoppar, ja jag säger magar för dom är ju flera.

Benka brukar försöka att komma in och störa mig ibland, men då säger jag med hes röst att jag inte vill bli störd för att jag har hela Grand Prix klungan efter mig och de får inte hinna ifatt mig ( du vet dom stora klillarna som tävlar i Italien och

Monaco)på sportcyklar och då säger Benka att jag tror att dom är nog redan imål för länge sedan, ja då var den glädjen förstörd. Nog om detta

Ha en skön dag med böckerna Kram Kram




jess

HAHA du e rolig du moster!!

Och Benka har ju sin Charm hahaha



PUBLICERAT: 2009-09-22, 14:48:45 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!