2009-09-30
 19:33:45

Resultatet! Fina?...

 



Det blir mycket franskt (vitt) när dom är så nerbitna , men skönt
att ha lite fina naglar och nu e det slutbitet ;)
Fy jag känner mig lite stressad inför fredagens inlämning !
I morgon blir det till att sitta hemma ostörd hela dagen. . .
Kram


Anonym

Här med inbjuder jag dig till devotes populäraste killblogg.

Ta chansen du också och läs dig över öronen.



/Er Beloni



PUBLICERAT: 2009-09-30, 19:52:51 | URL: http://beloni.devote.se
Linda

Hej

Jag önskar jag kunde fortsätta med mina naglar oxå. Men mina ord naglar har börjat lossna från sin nagelbädd....vet inte vad det kan beror på, men min nageltjej trodde det kunde ha med att göra att jag var gravid...snyft så nu ser naglarna hemska ut..men men vad gör man inte. Man vill ju ha kvar naglarna...



PUBLICERAT: 2009-10-01, 09:20:20 | URL: http://linda.dahlgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!