2009-09-10
 07:03:12

Pusselpall

Hej Lilla blogg!

I dag vaknade vi tidigt..
Sitter och äter frukost nu och planerar cykelturen till dagis (Lowe planerar)
När jag lämnat Lowe ska jag träffa Christina en sväng..
Det blir en sväng på Leksaksaffären och handla present, Lowe ska på kalas på lördag.
Jag måste nog gå och kolla byxor till honom oxå, min lillagris e inte så lite längre.. Växer så det knakar INGA byxor e ju långa längre.

Nu på morgonen satt jag och kolla runt på lite bloggar och såg att Pernilla Wahlgrens son Theo hade fått en pusselpall av en tjej som gör såna..
Kolla in denna sida :

http://www.bondeofsweden.se/

Dom är jätte söta och bra om man ska på dop tex,
man kan välja text själv men dom e lite dyra!







Ha en bra dag !
Kram


Påjlan

Hej hej!



Ja verkligen en fin pall jättekol.

skulle villa ge bort en sådan till de små barnbarnen.Har du priset på den?

Kram på er.




jess

Hej !

Ja dom e jätte fina , priset ser du på mitt inlägg om du klickar på länken så kommer du in på hennes sida där man kan beställa en pall.



Priset e mellan 800-1150kr tror jag



PUBLICERAT: 2009-09-10, 16:16:05 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!