2009-09-21
 13:45:08

Pluggiliplugg

Hej hej !
Ligger här i soffan och försöker plugga...
Vi har ett ljus på balkongen som en fågel sitter och pickar på dag ut och dag in..
vad kan det vara för gott med det man blir ju tokig på pick,pick,pick
I dag har jag bara varit hemma och läst lite i boken, annars inte gjort många knop.
Jag ska ta och gå till jobbet snart , då får jag alla fall mig en liten promenad.
Sen är jag ledig till måndag kväll nästa vecka...gissa om det e skönt!
Men jag måste plugga och försöka få in nått i min lilla knopp oxå ;)

Kanske dax för lite nya slingor i veckan!!




Britt-Inger

Jättefin bild på dej./kram från Britt-Inger


Påjlan

Instämmer med föregående talare, kanonfin kramis på dig.


Jess

Men TACK sötnosar!!! :)

Sånt värmer :)



PUBLICERAT: 2009-09-22, 07:28:55 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Tezzi

Va fin du va gumman!! :)



PUBLICERAT: 2009-09-25, 21:04:11 | URL: http://mammathezz.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!