2009-09-16
 12:16:07

Inte blev vi klokare!



Vi kunde INTE SEEEE vad det var för kön, dom försökte vrida och
vända men den sära ju aldrig på benen hehe!
Allt annat var bra hjärtat pickade på två armar två ben och ingen gomspalt i alla fall..
Skönt att se det lilla livet och så vinkade den massor till oss ;)

Nu ska vi njuta av en ledig dag och hämta Lowe lite tidigare i dag .

Hej Från oss :)


Strecken från vänster till höger ------>
1. Ben/Lår
2. Hjärtat
3. Hals/Ryggrad
4. ansiktet/Öga
5. Huvud /Öra


Påjlan

Åhhhhh så spännande att få se ett litet liv som är på gång.Tror kanske att det kan vara en flicka, annars skulle ni väl set något som dingla, ha ha hoppas kan man alltid göra.

Spännande är det ändå.

Kram på er.


Britt-Inger

Hihihi...vilka luringar ni är - spännande att inte veta åxå. Men vilken gudomlig bild på lilla bäbisen - tänk att va så liten och redan i rampljuset./kram från Britt-Inger


linda

Hej

shit vad häftigt.

jo jag har sett att du har gjort det. jag skall försöka sätta mig in i det oxå är det svårt?

jag har inte orkat och haft tid att sitta framför bloggen s¨å mycket, du kan fråga jossi varför, men än så länge hemligt på blogg och facebook. så du får inte skriva ngt föräns jag har skrivit det....

kram så länge


Tezzi

Åhh vad mysigt!! Vilken liten rackare som inte ville visa sig! :)



PUBLICERAT: 2009-09-16, 19:32:15 | URL: http://mammathezz.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!