2009-09-09
 10:25:44

Fy vad tråk!

Jag sitter och försöker fatta något och försöker tycka att
Arbetsmiljö och säkerhet är JÄTTE KUL!!!!
Men det går tyvärr inte!
Fy satan vad puckat att starta en utbildning med detta trista ämne.
Man blir ju BARA motiverat till att ge upp!!

Ja ja nu ska jag sluta vara bitter och fortsätta läsa den så intressanta boken!!!
SUCK!

Jag har inte skrivit på ett tag...
har jobbat och haft mycket med pluggandet att göra.
Helgen var bra, vi var i Norrtälje på middag och sov över..
Trevligt att träffas allihopa!
Det är inte allt för ofta det händer.

kramen



Lowe fullrulle på väg till dagis ;)


påjla

Hejsan !



Hälsa Lowe från moster Påjlan och ge han en stor kram.

gossepojken. Ha det så bra och lycka till med studierna, det kommer nog att gå bra.




jess

ÅÅÅH jag ska pussa och krama han från dig!

Han pratar om er ofta!!!



Tack, jag ska försöka fixa det här, har nyss blivit lite sporrad av min arbetskompis att klara det ...!

Skönt att vi är två som går samma kurs samtidigt :)



Puss å kram



PUBLICERAT: 2009-09-09, 13:24:04 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!