2009-09-30
 07:32:37

Frukost

152f8011dcca5cad7448a5c3c1dec14c.png

Kolla varifrån!
















Mmm keso macka frukost..
I går var det bara massa tråkigt skolarbete och så storhandlade vi..
fy vad tråkigt det är , men skönt för nu har man ju allt hemma.
Bara att köpa till småsaker. 

I dag blir det plugga på jobbet med Anita efter jag har lämnat Lowe på dagis.
Sen har vi ett obligatoriskt stormöte på jobbet som jag ska gå på och fixa naglarna idag.
Ååh va skönt att få lite fina naglar :) direkt när jag inte har gel naglar biter jag ner dom helt .
Man e ju sjuk som inte kan låta bli dom.

Nu ska jag äta frukost med min lilla kille..



(Har lite bloggtorka  nu igen , jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om....tips?)


Britt-Inger

Jag tycker du skriver bra jag och du lägger in fina bilder. Men du får gärna lägga ut recept - jag har ju en egen mapp med "Jessica recept" på datorn.

Lycka till med pluggandet - kram från Britt-Inger


Linda

Hej tjejen

du jag tycker oxå du skriver bra och de är skoj att läsa varje dag :-) längtar varje dag när jag kommer hem från jobbet :-) dock är jag hemma och är förkyld just nu. Men en fråga har jag när du bloggar från mobilen hur får du med så lång text?? de lyckas inte jag med. Allt hamnar typ i rubriken....grrrr ser as fullt ut...tips???



PUBLICERAT: 2009-09-30, 10:11:17 | URL: http://linda.dahlgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!