2009-09-09
 14:45:49

Dax!

Då var det dax att ta sina skolböcker och åka till jobbet och plugga.
Vi har en jätte fin vinterträdgård där som vi kan sitta och läsa i.
Massa blommor och vindruvor i taket dessutom klar himmel ovanför (glas tak)
Och om vi behöver hjälp så kryllar det av undersköterskor , sjuksköterskor och en och en annan läkare där.

Det blir nog bra!

Pratade nyss med Anita som pluggar samma som mig, hon fick mig på bättre tankar och vi kommer fixa de här.
DESSUTOM trodde jag ALLT skulle vara klart om 4 veckor och slutprov skulle göras då, men jag hade missuppfattat det hela , fick nyss ett mail av min lärare som rättade mig och sa att vi har ÅTTA veckor på oss Wihooooo...!!!


visst ser jag road ut?

pöss


Anonym

plugghäst......;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!