2009-09-18
 16:35:50

Alone & räkor..


Nu har Mange kommit hem  och vi har varit och handlat middag och mys..
Lowe blev hämtad av mormor å moffa igår och
så åkte dom upp till stugan i Norrland i dag.
Gud vad dom ska ha mysigt då!
Fiska, bada och basta, grilla och strosa runt på landet ända till måndag.
Så vi är ensamma hemma hela helgen!
Jag hade sån tur sååå!
Jag skulle ha jobbat i kväll och i morgon natt men det gick och byta.
Vi får se vad vi ska hitta på.. i kväll ska vi laga middag och bara mysa.
Synd att man inte kunde ta ett glas vin för i dag suger det ;)
Men vårat "lilla Liv" har rört sig i magen så mycket så suget lägger sig lika fort!

Nu ska vi laga middag..
Det blir "Heta räkor & nudlar" eller vad vi ska kalla det :)
Jag ska visa sen!
Det skulle varit Scampi men dom hade inget på Ica så vi får nöja oss med räkor.

tringeling..


Saknar redan våran lilla gris... men vet ju att han har det så kul och bra.
Lika bra att njuta av vår kvalitetstid ;)



christina

njuuuuuuut av varandra nu....är inte sååå ofta ni får göra det.............puss å kraaaam


Påjlan

Hej!

Ja jag hoppas att ni har njutit av ledigheten. Vi har haft det mysigt i stugan må du tro, I lördags satt vi ute och åt grillat, halva tjocka släkten. Hans och Sofia och barnen Lowe Annika o Stickan Sven Benka och jag. I går hade vi Lowe och tre barnbarn i lilla stugan. Först fikade de vid bordet och sedan lekte de koja under bordet, och så kom pomperepossa och hälsade på dem, gissa om de skrek

av förtjusning. Hittade sedan alla filtar och mattor under bänken, men roligt hade de iallafall.

De morgonpigga barnen kom först på besök tidigt på morgonen när de set en ren som trasslat in sig i eltråd. Så jag förstår om Lowe inte längtat hem.

Och gissa vem som fick stora kramen och plötpussen igår innan vi åkte hem till Dorro? Han är bra go lilla grisen, det måste jag nog hålla med om Kram på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!