2009-09-30
 22:15:16

Alla sover

Nu sover alla här hemma!
Jag sitter och tittar på Efterlyst, tänk vad bra att dom har det programmet.
Bara att visa det  har dom löst massa fall...

Bebisen sparkar för fullt där inne i magen ..
Vad mysigt det är, vi har försökt att Mange skulle lyckas få känna fösta sparken men då vägrar HON!
Ha ha jag har fått för mig att det är en hon men faaan NEEEJ jag får inte tro det då kommer det vara en kille bara för det  ;) men som sagt det spelar ingen roll bara allt går bra.

Vi tittade på Idol tidigare...
Jag tycker nog lilla Erik är bäst , han kommer nog långt av killarna...


Sov så gott i natt!


Svar:

Linda -
När jag bloggar från mobilen blir det alltid de första orden som jag skriver som blir rubriken, men texten kan jag skriva hur lång som jag vill...
Det blir bara flera ssm i samma som när man skickar ett vanligt mess.
Men där inlägget du kommenterade hade jag fuskat till! Det ändrade jag när jag gick in på datorn nån minut efter :) tycket det var smidigt att bara skicka in bilden och sen gå in och fortsätta skriva på datorn.

Britt-Inger - Jag kommer nog fortsätta lägga upp recept om jag lagar nått smarrigt haha du e rolig du!
Men just nu står det lika still som i alla andras huvud.. mitt tips är ju att bestämma sig vad man e sugen på... sen skriva in det på datorn och då ploppar ju massa recept upp och då hittar man på tills det blir nyttigt och bra eller bara GOTT!
Man måste ju chansa eller bara testa med det man tror e gott :) det blir oftast bra .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!