2009-10-08
 21:43:46

Vägra förlora...

24f6dca9fa613d8981d09b071aeccc6d.png

Kolla varifrån!

Vägra förlora Jessica bor fortfarande där inom mig! Nu sitter jag på bussen hem, jag e helt slut. . .det märks att man jobbat natt, jag får mjölksyra av att hålla telefonen ha ha. Det var super kul på vattengympan ! Tänk vad många det var i badet om man räknar med alla bebisar i magarna :) I dag hade vi lite "stafett" vi skulle sitta på en sån där flyt grej och cykla med benen från ena sidan till den andra. . Jag tänkte de här vinner jag lätt he he ;) eller snarare jag SKA Köra gärnet! Men så fuskar en idiot och puttar ifrån sig från kanten som vi inte fick och trodde hon var grym! Ha ha vad förbannad jag blev, kom alla fall tvåa. . Känner mig som en Mupp men kul att gnistan fins kvar. . . ;) Dessutom tror jag den där blivande mamman e lite efter så hon fick gärna vinna på sitt fusk. Ha ha ha nu spårar jag snart ur. . Bäst att vila lite så jag inte får skrattanfall själv här på bussen , det är nära ;) . Kram


Britt-Inger

Härligt med vattengympa - men du jobbar så mycket och långa pass - blir orolig för dej.

Nähä, nu ska jag skura golven och sen ta ett glas rött och tända lite lyktor. Ha en bra helg familjen - kram från Britt-Inger


Tezzi

Haha.. Fusk, då vann du ju egentligen ju.. ;)

Vart går du på vattengympa?



PUBLICERAT: 2009-10-11, 10:00:03 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Jess

Haha jaaaa hon fuska ju!!!



Jag går på mamma vattenjumpa på Dandrydssjukhus i där sjukgymnasten håller till.



PUBLICERAT: 2009-10-11, 14:35:13 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!