2009-10-19
 14:35:31

Trött på dom jävla nötterna...ARG!


I Natt kom Mange hem från England..
Han skulle upp och jobba som vanligt efter att ha somnat
två timmar innan för vi kunde inte sluta prata.
Allt var som vanligt och han gick ner till garaget och åkte..
En sekund innan Mange kom tillbaka igen , tänkte jag ...
"Han glömde säkert bilnyckeln nu när han sovit så lite"
så flyger han in och säger att vi har haft inbrott i bilen ,
som står inlåst i ett garage med grannarnas bilar.
Dom har förstört bildörren , tagit massor och rivit runt i alla saker...
Så Jävla onödigt.. inte vad man behöver..
Jag har varken tid, ork eller pengar att vara med om sånt.
Idioter kan dom inte skaffa sig ett LIV jobb och egna saker och pengar..
VAD E PROBLEMET???
I vår första lägenhet hade vi inbrott i vårat källarföråd, 
där snodde dom inget av "penga värde" men ALLA precis
ALLA mina bilder som mamma plockat ihop till mig från jag var nyfödd till dess...
Vad skule dom med det till?! mina minnen som inte
går att ersätta i pengar :( det är det som e värst. och att nån
rotar i ens egna saker med sina äckliga händer.

fyyyyyyyyyyyy!!!!!!!

Så nu har jag fått skälla lite, man ska fan inte bo i hyres lägenhet bland massa vider!!
Bra start på en ny vecka...


Tezzi

Men åhhh vilka idioter det finns! Gud va arg jag blir!!



PUBLICERAT: 2009-10-19, 16:35:43 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Påjla

Ja F.n va arg jag blir, att det finns idioter som inte kan skilja på mitt å ditt. Man skulle ha lust att använda sekatörn på vissa kroppsytor och bara klippa till. Å sen kunde de pinka i hellv.

fyyyyyyy för den lede.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!