2009-10-16
 16:18:53

Mörby C

Hej Bloggen!
Fredagen gick undan.
Jag och Lowe tog en sväng till Mörby Centrum i dag.
Vi kollade lite affärer och strosade omkring efter våran lunch.
Vi åt på ett fik Lowe tog en paj & jag en sallad,
Lowe tyckte det var såååå gott och åt upp rubbet.



Vi mötte upp mamma som bjöd på en snabbfika sen åkete dom hem.

Brrr... rusk väder i dag!
Det regnar och e disigt.
Jag kom nyss hem till tystnaden (ganska skönt)
jag har tänt lite ljus och ska slänga ihop lite middag.
Det Blir varmrökt lax broccoli och lite romsås mmm , smarr!
Gött när man kan äta vad man vill , och jag och min lilla bebis
 har ju sug efter lax och broccoli rätt ofta.

Hoppas du får en skön Fredagskväll :)
Jag ska jobba..
Kraaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!