2009-10-06
 14:41:28

Köttbulle

Jag har precis avnjutit min goda försenade lunch ;)
Som bestod av köttbullar , makaroner och sallad ...Gott ju!
Riktigt underskattad mat.

Ganska gott va ..?( hehe)


I dag har jag varit på Dandersyds sjukhus och träffat min sjukgymnast i våga väga, hon testade min puls haha jag fick gå fram och tillbaka i en korridor så fort jag kunde i 6 minuter och hon klockade , man kände sig lite som en fånge som fick sitt straff!! men det var ganska kul och det gick bra.
jag kommer görs samma sak lite då och då så dom ser om det blir bättre eller sämre.
Det är så bra och kul att dom har koll.

Sen träffade jag min barnmorska i dag för vägning.
Gissa vad ;) jag hade gått ner lite till så nu har jag gått ner 9kg och är i min 22 graviditets vecka , gud så bra det är och jag e glad att jag får vara med i våga väga.

Trots hullet så börjar jag se att det är nått annat än köttbullar där inne nu, men det beror på vad jag har för kläder...


Ha det bäst !


christina

guuuuuuuuuuuuuud sååååååååååå vackert gumman...:) syns ju jätte mkt nu ju...... pöss


jess

haha njaeee... vet ju va du tycker ! haha

men JAG känner att de e nått ännat där



PUBLICERAT: 2009-10-06, 17:59:25 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
christina

hahahhhahahha vadå va jag tycker???!!! jättefint.....:) vill oxå ha bebis.....;)


Anonym

Åhhhhhhh du är härlig du! Klart att det är annat än klöttbullar där inne, någon som tycker om köttbullar såsmåningom kanske. Jag tycker att du är kanonduktig som går ner i vikt hela tiden, bra jobbat, håller på dig och syns gör det också. Många kramar från moster.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!