2009-10-13
 07:51:25

Jag ser det snöar!

I morse vaknade jag av jordens vråååååål!

-
MAMMAMAMMAMAMMA... Vi MÅSTE gå upp NUUUU!!!!
-(?)
-För pappa sa igår att det skulle komma snööö i natt (helt uppspelt och hoppar i sängen)
-mmNjaa . .  har du inte drömt det då?
-NÄÄÄÄÄÄÄ! Kon nu kom nu...


Vi gick upp ... INGEN SNÖ..
och någon blev sååå besviken och grät en kvart!
Han trodde det skulle vara VINTER !
Och mycket riktigt så hade Mange sagt det igår.. Ja! fast inte att det skulle bli vinter precis.

MEN NU!!!
Nu snöar det för fullt, vilken LYCKA ;)
Bara halv blask blandat med regn , men det duger för vissa .. (hehe)


Jag ska dock smida lite planer hur vi inte ska bli dyngsura på väg till dagis .


Hörs senare!


linda

Gud vad härlig din son är...jag garva :-) nu vet jag vet jag vad vi har och vänta oss :-)))

själv har jag blivit sjukskriven 50% inget skoj men vad skall jag göra...läkarens order, min lag...:-) men skönt ska de bli att få sova. när jag pratat med min arbetsgivare så kommer jag troligen skriva om det på facebook och bloggen, men jag tycker det är snällt att låta dem veta det innan de läser det på bloggen.

ta hand om dig och hoppas ni haft en underbar kväll

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!