2009-10-08
 15:02:07

Hej och...

685447c9fe3b193f2e9e3fa18dc1d7e0.png

Kolla varifrån!

Hej och välkommen ombord på buss 629! Blev jag nyss bemött av ha ha trevligt , det kändes som jag klev på något lyxigt privat flyg eller något. Men icke! Helt ensam på en lång och tråkig busstur. Jag är helt slut efter mitt gigantpass jag jobbade igår men det var skönt att dubbla, det kan fungera något enstaka tillfälle nu när man börjar bli gammal :) ! Nu ska jag på gravid vattengympa det ska bli kul, jag missade förra gången.. JAG SAKNAR LOWE SÅ JAG DÖR! Hinner inte träffa honom i kväll för han ska sova hos farmor och farfar för jag jobbar i natt med, då slipper han gå upp så tidigt med Magnus på morgonen. Men i morgon ska vi myrsa och hela helgen. Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!