2009-10-25
 20:31:32

Trött..

I dag har jag varit deckad... guuud vad lång natt det blev!
Fy..!
Och massa sammandragningar så jag fick stå och "flåsa" vissa stunder haha..
Jag tror inte jag ska jobba så länge som jag tänkt..
Kommer förhoppningsvis på gå på havandeskaps peng 2,5 månader innan BF ,
innan hade jag tänkt jobba hela December ut  men jag går nog innan det blir så tungt.

Lowe & Mange var på bio i dag och hade mysigt medans jag sov, det var så sönt att få sova ut i dag.
Sen på kvällen kom mamma , pappa och farfar förbi en sväng på fika.
Kul att dom släpade med gamla farfar , han tyckte nog det var kul och fick reda på att vi ska ha barn.
Det tyckte han nog var skoj :)

Hitta den här på Jysk :) hehe Busunge!!


Tjingeling







Påjlan

Ojhhhhh finns det så levande och härliga grejer att handla på Jysk, måste titta efter nästa gång jag besöker denna butik. "Goding"





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!