2009-10-24
 16:32:21

gLiMgLiM...



Det blev lite glitternaglar i dag,
men glittret ligger bara på det franska så jag kan ta bort det om jag tröttnar.
Mange kom och lämnade Lowe i centrum innan han åkte på fotboll.
Vi gick och åt lunch och handlade lite, jag var på jakt efter Julmust !!!
Jag blev såå sugen när jag såg att Linda hade hittat det här om dagen ..
Tänkte bara synda med en liten flaska ..MEEEN näää ICA hade ingen..
Så vi köpte Annas Peppisar och gick hem och fikade med mjölk :)
Lowe längtar efter Tomten nu, för sen kommer ju bebisen.
Gör jag med faktist ;)

Nu kommer snart Mange hem, så ska vi äta middag innan jag börjar jobba.


Tezzi

Pressbyrån har små flaskor (typ 50 cl) med julmust såg jag igår.. :)

Alltid nåt kanske? ;)



PUBLICERAT: 2009-10-25, 07:46:35 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Jess

Ha ha , ja då ska jag kika förbi där det räcker gott och väl.

Jag har ju läsk "förbud" från min Barnmorska men bättre med en liten än 1,5 liter ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!