2009-10-09
 17:54:55

Fredag!

GISSA VAD!!?

Jag fick VG på min första hemtenta WihoOOOO!!!

Jag blev lite förvånad , hade ju bara räknat med G ..
Men det var ju en rolig överaskning och dessutom hade hon kommenterat sånt som jag satt och hade panik över och trodde jag inte kunde och skrivit att det var extra bra och väl igenomtänkta förklaringar.

Och sen hände nått mer kul Mange fick känna första sparken i dag :) MYSIGT!
Då blir det lite mer "äkta" när det inte bara är jag som känner.

Dax för middag och fredagsmys...

Nu ska jag njuta av ledigheten i helgen...




Linda

Grattias

Men du har du inte fixat en roterande baby ännu?*

hihi

men blogga från mobilen fungerar inte så bra som jag vill det :-((((((



ta hand om er trevlig helg

kram



PUBLICERAT: 2009-10-10, 08:39:34 | URL: http://linda.dahlgren.blogg.se/
Britt-Inger

Men GRATTIS till VG - va duktig du är!!!!

Kul med bäbissparkar./kram från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!