2009-10-29
 11:20:40

Tanke.

hmm..
Jag försöker få bort alla foton på gamla "tjocka" datorn , men jag får ju inte ens igång skärmen.
Tänk att det ska vara så svårt att förstå sig på saker.
Jag vill få in alla våra bilder på ett usb minne.

I dag känner jag att jag harl lust att träffa massa "gamla" kompisar...
Att ta kontakt och att styra upp något... men det e så trist,
nu är man där igen att det e JAG som vill ta kontakten.
Jag tror faktist (hoppas) att dom tänker lika dant ibland.
Men man har ju alltid så mycket annat att göra (skyller man på), eller så träffas man en gång 
och det e jätte kul och trevligt sen tar det 100år till nästa...

Varför e det så?

varför är vi så lata... ?
Tänk vad mycket minnen man har med folk som man inte bara vill glömma..
Ändå gör man det... Glömma gör man aldrig men bara skaffar nytt, nya bekanta som förvisso är jätte bra .
Men barndomsvänner slår väl allt!?
Om man tänker tillbaka..
Alla minnen ,lekar, fantasier, brev, resor, intressen , kärleksproblem, skratt, tårar, bus
hemlisar man har delat med varandra.
Det är ju inget som slår det!

Ta vara på dom du älskar , du vet vad du har... inte vad du får!




Tezzi

Barndomsvänner och gamla minnen är allt!! <3



PUBLICERAT: 2009-10-29, 15:48:00 | URL: http://mammathezz.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!