2009-10-18
 09:57:11

En liten blogg!

Hej!
Igår när jag kom hem deckade jag..
Thersese ringde och väckte mig.. DÅ var jag totalt borta haha.
Jag fattade INGET!
Är det dag? natt? Lördag? vadå? det är väl inte helg? vart e Lowe..???
På dagis?!?!......NEJ men var e han?!
Ha ha hon trodde nog jag knarkade eller nått när jag sa att Lowe var på dagis en lördag och sen utbrast, MEN NEJ!!!! VART E HAN ... hahaha

Sen kunde jag inte sova mer så jag städade lite.
Nu får jag sammandragningar jätte lätt.
Kände det när jag städade.. och på jobbet måste jag stanna upp ibland.
Från och med nu skulle bebsen kunna överleva utanför livmodern (häftigt)

Mamma, pappa och Lowe kom hit vid fyra så lagade vi tre rätters och hade myskväll..
Det blev Råraka (efter "MatTinas" recept) med sikrom.
Pappas Rökta Lax (igen) romsås och pressadpotatis med avokadosallad
sen hade mamma gjort en cheese cake med äpple i.



Vi somnade faktist tidigt igår, vid tio ungefär.. sååå skönt!
Vi viste ju vad som väntade kl 06.00 i dag ;)

Nu har vi varit vakna i 4 timmar och tiden går så sakta..
Vi ska till Rönningeby i Täby och klappa djur tänkte vi, men det öppnar 12 som först.

Vi får synda lite Cheese cake så länge.


linnda

tja tjejen

Du jag kan inte mobilblogga längre. får du oxå felmeddelande?

grr

JAg är arg...



kram


Britt-Inger

Oj vad hungrig jag blir av all mat du visar - tack.

Känner igen det du beskriver när man jobbat natt och fattar nada när man vaknar. Jag jobbade nätter när Zandra och Patric var små och gick på lekis några timmar på förmiddagarna. Fort hem när jag lämnat dem och sov en stund och när klockan ringde fattade inte jag heller nada.

Som du beskriver - va e klockan, va e barnen, vilken dag är det, ska jag till jobbet snart, ska jag laga mat nu... blablabla.....helt förvirrad alltså. Ha de bra - kram från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!