2009-10-07
 13:28:29

Bortblåst

Helloj Bloggen!

Jag har nyss vaknat, det var så skönt att sova en timme mitt på dagen i dag.
Men jag hade nog behöft sova 4 timmar eller nått.

I dag blir det en lååång dag, jag börjar 14 och jobbar till 07 i morgonbitti..
Jag bytte bort förra fredag kvällen och kör den i dag i stället före mitt nattpass.

Mina händer ser ut som fnösk och då menar jag riktigt FNÖSK..
Torra nariga och skrumpninga och man nu kan ha såna händer!
Måste det bli så när det börjar bli kallt?!
Har någon tips på någon bra FET lotion (Body) som luktar Cocos??!

Nu måste jag kila..

Det BLÅÅÅÅSER storm ute.. undra om man "lättar"?!?! hahahah...



Linda

Body shop har cocos doft. men vad jag erfarar så är den lite vattning!

kram



PUBLICERAT: 2009-10-08, 06:43:01 | URL: http://linda.dahlgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!