2009-11-24
 07:46:58

trött i...

28054cfd7e62e0f01840444df6f91e6b.png

Kolla varifrån!

trött i mössan i dag! Vi vaknade nyss och sitter nu i bilen på väg till Danderydsjukhus HELVETE! Jag glömde prov blanketterna , åh . . Bara att vända då! Tur jag skulle beskriva här vad jag skulle göra då :) tur i oturen. Man e lite gravid och glömsk nu ju. Jag ska i alla fall iväg och testa massa saker, blandannat glukos värde. Det sker på fastande mage och man ska dricka en mängd socker lösning , vänta två timmar sen ta prover igen. Jobbigt ju. Sen ska vi till barnmorskan och lyssna på vårt lilla Liv där inne. Den har växt på bra sista veckorna , man känner hur den lägger sig på höger sida och trivs där :) . Lowe sov hos farmor och farfar i natt, annars hade det blivit sånt hattande innan dagis vi vill inte att han börjar dagis innan nio. Puss så länge ! Nu ska jag in och hämta allt jag glömt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!