2009-11-11
 09:09:34

Tack å hej

Nu ska jag lägga ner Bloggen har jag bestämt..
Den ger mig inget och har inget att skriva om ,
jag pluggar och jobbar bara och det är inte ett dugg kul!
Dessutom kan man inte riktigt göra som man vill när man bloggar,
man får inte lägga upp vad man vill och foton blir tråkiga för folk vill inte vara med på bloggen.
Vilket jag respekterar.
Lite tråkigt men så kan det bli ibland..

Kanske öppnar den igen... (har lite planer i bakhuvudet)


KRAAM


Tezzi

Nämen? Why? :(



PUBLICERAT: 2009-11-11, 09:18:09 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Britt-Inger

Men jisses så tråkigt!!!!!!!! Men jag förstår om du inte hinner.

Men snälla snälla du kan väl maila mej lite bilder på familjen då och då och berätta hur ni har det med Lowe och bebis???? Skulle bli glad då./kram från Britt-Inger


Anonym

-jag protesterar.....NEJ!!!!!!!!!!!!!


M

Nääää! Inte nu när det börjar närma sig bebis!


Lill kusin

Men nä =( tycker att det är kul att läsa om vad ni gör där nere annars så har man ju ingen koll alls ju... tycker att du ska fortsätta!


Påjla

Ja som vanligt hamnar jag sist på listan,är inte ute så ofta dvs. på datorn. Jag tycker också att det är trist att du lägger ner, men har full förståelse, nu när du pluggar väntar barn och allt på samma gång.

Man måste ju hinna andas också, det är viktigare att ta hand om sig själv och familjen. Kanske blir det comeback i framtiden. Stor kram på dig kloka tjej.Vi hörs snart ändå.Var rädd om dig.



Många kramar från moster.


Jess

Hej alla söta! Jag saknar den med . . . Tid att skriva har jag, men VAD Jag ska skriva är problemet! Jag slutar jobba helt 15 dec så kanske håll utkik i dec ;) kram kram



PUBLICERAT: 2009-11-17, 07:16:46 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!