2009-11-26
 13:51:59

Sovande Födelsedag!

I dag fyller jag år , Hipp Hipp Hurraaa!

När jag kom hem från jobbet och plingade på stod Lowe och tittade
upp i brevinkastet utan att öppna och skrek.
-JAMÅHOLEVAJAMPHOLEVA HURRA HURRA MAMMAAAAAAAAAA!!!!!!!
*lycka*
Lowe och Mange sjöng för mig när jag kom hem ...
Jag fick paket och frukost &

Sen har jag bara sovit , jobbar ju i natt med.
Nu ska jag sova lite till , sen hämta Lowe när Mange åker och fixar bilen..
Sen blir det Tacos mys och en tårtbit med mina prinsar .
Lite mer "kalas" på lördag.



PUSSEN Å KRAMEN


Britt-Inger

G R A T T I S på födelsedagen JESSICA!!!!

Många kramar från Britt-Inger o Lasse



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!