2009-11-25
 13:53:28

Rosa glim glim

Hej du glada!

I går hade vi en jätte mysig ost och kex kväll med massa tända ljus.
Vi firade min födelsedag lite i förväg efterssom jag jobbar i natt och i morgon natt.
Jag skålade med Julmust i ett vinglas för att ha de lite "lyxigare" ;)

Och vet ni vad?
Jag fyller 28år i morgon blev nobbad att köpa folköl på ica igår ;)
Det var en liten tjej i kassan som tyckte jag såg sååååååååååååååååååå UNG ut,
haha ett skämt.
Där stog jag med bandet fullt av varor (ostar, kex, tvättlappar, blöjor, 35or)
dessutom dragit mitt ICA-kort (vuxenpoäng) barnvagn och gravidmage.
Man kände sig som en 14is som gjorde nått bus...
jag hade nämligen bara slängt ner konto och ica kortet i fickan.

I dag har jag varit och tagit en latte med min söta "svägerska" ;)
Sen var jag hos Camilla och fixade mina naglar.
Jag hade ingen aning vad jag skulle göra för nått men det blev rosa glittertippar.

Fint? (man ser ju inte så bra på bild)


Nu ska jag vila lite inför jobb natten.

Puss & Kram


*Var rädd om dina nära och kära, man vet aldrig vad som lurar bakom hörnet*

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6168288.ab

R.I.P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!