2009-11-05
 08:00:12

Nu hände det igen..

jag lider av bloggtorka.
Har inget att skriva.........!

Igår var vi hos barnmorskan, hon lyssnade på hjärtat , tog lite prover och mätte magen allt var som det skulle fast jag hade lite järnbrist.
Jag hade gått upp ett kilo men det var ju bra ändå!
Dessutom har jag fuskat med JULMUST , ska låta bli den till nästa gång så kommer jag nog hålla ner kilona lite mer.

I dag ska vi åka en sväng till Åland med Lowe, äta lite, koppla av, bada och mysa!

Vi ska ha sån mysig hytt som den här vi hade en gång förut..

Nu måste jag ta mig i kragen och boka min Tenta, jag har inge vågat än haha HATAR PROV!



KRAM /





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!