2009-11-29
 21:16:08

Första Advent



Hej!
Hoppas du haft en bra söndag och första advent.
Jag sov lite på förmiddagen efter ha jobbat i natt.
Sen åkte vi och kikade lite i centrum,
det är så mysigt nu när alla affärer har jul öppet.
RIKTIGA TOMTEN var ju på besök!
Vilken lycka :)
Lowe vågade prata med tomten och frågade om han skulle komma på julafton.
Men lite läskigt var det att sitta i tomtens knä.



Sen åkte vi på Adventsfika i Huddinge hos min moster & morbror.
Mysigt med lite julefika och träffa kusiner + familjer.
Min ena kusin ska ha barn 1 februari  och jag 13 februari.
Jätte roligt ju!

Igår hade vi lite fika hemma för jag fyllt år ,
annars jobbade jag ju natten så det hände inte mycket.
Ha en fortsatt trevlig Första advent kväll.
Snart är det jul!

KRAM



christina

mmm lilla plutten...ser ju livrädd ut...;) hahahhahha......pöss å kraaam


jess

hahahah jaa liiite NERVÖS bara!



PUBLICERAT: 2009-11-30, 22:58:42 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!