2009-11-22
 17:48:52

Back on track!



Nu kör jag igen :)
*Skönt med lite paus*
Hoppas ni mår bra, tentan gick kanon bra för mig.
Jag tror ärligt talat att jag att jag får bra betyg men det får vi se sen.

Nu slutar jag jobba snart, den 14e december jobbar jag mitt sista pass.
Det ska faktist bli jätte skönt att gå på havandeskapspeng fast jag inte har några större problem att jobba.
Slutet av November & December är ju full av saker att pyssla med ändå ...

Jag ska ta det lugnt och låta bebisen växa klart:
*Jag fyller ju år
*Adventsfika
*Julpyssel
*Lucia
*Tentor
*Jul, julklappar, pyssel och bök
*Nyår


Nu ska jag åka och jobba sista natten för i helgen!

Puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!