2009-05-14
 18:04:01

Vattna !

Tjenamors!
Nu har jag vaknat till liv, men i dag sov jag som en stackars kratta..
Jag packade ,vattnade blommor, tvättade , hängde tvätt , pratade i telefon,  planerade när jag sov hehe undra om man e arbetsskadad ;) det är många söta tanter på jobbet som gör allt det där på en och samma gång.
Sov lite lätt bara så jag är fortfarande lika trött  men det går snart över .. Wihoo sista natten!
Tur att jag drömde om blommorna dom måste vattnas... skönt att man bara har orkideer
Dom behövs ju bara doppas sen klarar dom sig länge...så fina!
Lika bra att fixa det  på en gång!

Tänk att min lilla fyller 60 år!

(Det är därför vi åker på resan)
Så vi är 7st som åker och han fyller den 20 maj gamgubben!




puss




 


Britt-Inger

Men hörddö - tänk att gammgubben...hihi...blir 60år - det kan man inte tro. Både din pappa och mamma är så sportiga och pigga och snygga.

Haaaaa det jääättebra nu på er resa - å lilla Lowe ska åka flygmaskin....hihi...kram till er./Britt-Inger


påjla







vadååå gammgugge 60 bast, det säger bara flopp, så är ni där själva, så passa på och lev livet. Men jag må ju säga, han har ju blivit lite grå i håret gubben på sista tiden, och nu har han ju börjat klippa sig själv.

det kallar jag för gubbvarning, du vet gammal och snål, när det börjar närma sig pensionsåldern. Annars är ju inte Stickan snål.

Åj vad Lowe ska längta efter att få åka flygplan, det är mojs det när man är liten.Ha det nu så skönt hela familjen / och stor kram på er alla













Annars











































KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!