2009-05-04
 10:24:41

Löpet

Hej hej 
Fy kom nyss hem från en runda i regnet...
Det var ett tag sen det regnade nu så det gör inget :) Helt otroligt faktist, annars regnar det ju jämt i sverige kan man ju tycka!
Jag har länmat min skrutt på dagis och pasasade på att handla lite..
Fan vad tråkiga LÖP det står varje dag usch blä och trist idag var det lite mord igen... just det IGEN man reagerar ju inte längret  , helt sjukt och tragiskt var e vi påväg.
Sen på nästa löp står det "Så bantar du bor din ballong mage" hmmm , jag uttalar mig inte!
Det är dom två sakerna som står varje dag, har du tänkt på det :)

Igår hände det inget speciellt.. jag sov på fm efter min jobbnatt medans dom andra var och grillade på landet.
Vilken tur vi hade som åkte till Grönan i lördags, det var ju kanon väder då!
På kvällen styrde vi upp lite middag kollade på Hockey och Mange hyrde film...mys!

Snart åker vi till Turkiet jiiihoo bara två veckor kvar nu !!!
SOLA OCH BADA ;)




Puss å kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!