2009-05-25
 23:49:08

SMARTÄÄS!

Hallojsan!
Oj vad det käns som det var länge sen jag skrev här ;)
I dag har vi tvättat ALL tvätt och duktig som jag e tog jag mig i kragen och gick till tvättstugan !
Sen har jag jobbat och snacka om noll koll man har när man är borta en stund... det händer mycket på en vecka när man jobbar med levande varelser.
Dessutom hade jag ju varit så JÄVLA puckad!!!!
Jag hade skrivit upp min semester på semesterlistorna......!
MEN INTE skrivit en semesteransökan Wihoooo vad kul om dom inte får ihop det nu , jag kanske inte kan få min semester som jag ville!!! :(

Nä nu ska jag sova, min lilla griis vaknar ju snart ;)

Lowe har lärt sig engelska på resan
-BajBAj
och vi bodde på greejn garden :)

Bra jobbat !


Puss å kram sov gott du är värdefull!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!