2009-05-04
 12:48:27

Laddad

Nu sitter jag och äter min goda kyckling lunch och har svarat på massa mail!
Ibland måste man ta sig i kragen för att orka skriva, man ska svara direkt när man läst dom annars blir det ju aldrig av.
Nu har jag snart skickat in ansökan till skolan, jag väntar bara på att mitt personbevis ska dimpa ner i lådan sen ska jag skicka det...duktig kicka!
Jag kanske hinner få iväg det lite innan utsatt sista datum ;)
Annars är jag alltid i ute i sista minuten med inlämnings lappar och sånt!
Det ska bli så kul att plugga, jag är riktigt laddad nu !
Snart ska jag promenera till jobbet, det blir lite kvällsjobb i dag sen är jag ledig ända till fredag!
Ska vi hitt på nå? (norrlänsk) nån ledig själ?

Tjingtjing
Ha en fortsatt bra dag du bästa!!


Pilla

Tjuvläser jag med ;) Fin blogg du har! Oj, jag är SÅÅ ledig både idag o imorgon, men Matilda har värsta rinnande näsa.Är nog ingen idé att gå runt och smitta av sig det. Tar det aldrig slut med det här vårförkylningen? Nu jag dödar tid här med att packa ihop saker som man inte behöver använda på närmaste veckorna.Känns lite löjligt att börja så här tidigt, men på andra sidan så kommer tiden nog gå jätte fort till flytten och så är vi ju borta en vecka snart också..

Men men..hoppas du har härlig ledighet!!kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!