2009-05-07
 21:39:36

Hockeykväll!

Jag, Piia och lilla supersöta Matilda hade en mysig lunch i solen!
Det blåste ganska mycket , men skönt att sitta ute...det var min pemiär på uteservering för i år!
Annars har det inte hänt så mycket i dag , jag har tränat på min lilla cykel , lagat middag och nu kollar vi på Hockeyn!
Piia hade lite hemska bilder som jag inte sett från Wallmans/Golden kvällen hehe
Hon och jag hade tagit shots race det sista vi gjorde innan vå åkte hem "tydligen" hmm men Piia då... ;) det såg inte så farligt ut som det var på bilden alla fall...Så sjukt rolig kväll vi hade!

Söta Matilda och Piia


Jess "fångad av en vårvind"


Hehe hmmm, vi bjuder på den ;)
Vad va det jag sa...grotesk som man e!
-HÖRRÖÖÖ Piia!...Nu jävlar ska du visa att du e FINNE å ta en shots med mig! hmmm kvinnligt! haha


Jess,Piia & Tess

kraaam



HEJJA SVERIGE!


Pilla

Du är rolig du, Jessica! men sen att shotten ska man ju ta på ettan, hahaha - det bor nog Finne i dig också tror jag ;)

Så mysig lunch vi hade igår, det ska bli flera!! Ha en bra helg - jag ska i alla fall tsempa Sverige till guldmatch :)


Jess

haha ja ,klart vi tar den på ettan ;)

Bita av går ju inte den tiden på dygnet .



Ja hejja sverige.. ;)

KRAAM



PUBLICERAT: 2009-05-08, 12:01:20 | URL: http://jessannsvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!