2009-05-02
 07:50:09

Härligt att vakna till solen..

Lika blå himmel i dag!
Vi sov i Tullinge i natt.. vaknade till Pannkaks frukost, Mamma har blivit en riktig gammal super mormor ställer sig och lagar pannkakor kl 06 på morgonen..
(Eller var det så att det var "frukostbrist" när det blev en sån impulsiv Tullinge tripp igår?)
I dag ska vi åka till Grönan eller Skansen , vi får se vad det blir när det närmar sig.. jag tycker Grönan känns lockande :)
Inte för att jag åker nått !
När jag var liten var jag på Grönan med Mamma, Pappa, Johan och Håkan (Johans kompis)
Jag skulle ju självklart vara lite "häftig" och åka det dom åkte!!!
hmmm det var vändningen och det är därför jag står på marken och passar väskor nu ,haha men jag har lika kul för det .

Vi får se vad set blir..
Hoppas du får en underbar solig dag!


christina

mmm mysigt me grönan.....:)


Jess

Ja super :)



PUBLICERAT: 2009-05-02, 16:21:58 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!