2009-05-27
 06:41:23

Frukosten är serverad

I dag är jag uppe med tuppen, tänk att Lowe fortfarande sover så sött i sin säng..
Jag har hunnit fixa mig klar och dukat upp frukosten,
nu väntar jag bara på att prinsen ska vakna!
Sen cyklar vi till dagis tidigare i dag.

En fågel viskade nyss att det skulle bli fint väder hela helgen...
Jag hoppas att hon har rätt ;)
För på fredag ska jag , Lowe, Christina & Kevin åka till
Domarudden och ha filtar och fika med oss..
Sen på lördag var det ju som sagt landet vi såg fram emot plus att jag
 jobbar natt fre-sön å det kan bli tufft, äsch det tål man när man haft semester en v !

Ha en bra dag i dag, tänk på att ett extra leende kan göra massor!



LOVE

 


Britt-Inger

Är du åxå en morgonmänniska - det måste va ett släktdrag alltså. Jag älskar morgonen, när jag jobbade och hade ställt klockan på 5 och vaknade 4 tyckte jag inte det var nån ide att somna om.

Sen har vi ju faster Anna 91år, hon kan vakna vid 4 och putsa fönster eller baka...för ett par år sen låg hon på sjukhuset (tror det var knät), personalen hade köpt ingredienser till bullar - och vilken tid bakade hon tror du...hmmm...4 på morgonen...hihi...

Vet att Elsy-Marie är morgonpigg och Micke åxå har jag för mej.

Oj va jobbigt att ha en jobbarhelg framför sig!

Men pengar är alltid välkommet.

När åker ni till Norrland??? Möjligt är att Zandra, Robin och barnen åker upp - om de har pengar och om bilen funkar..../kram Britt-Inger


Jess

Hejj!

Jo jag e nog morgonpigg... Eller just nu e jag nog pigg hela tiden för jag har så svårt att sova.

Men jo morgonpigg e vi nog hela familjen och nattuggla e jag med ;)

Jag sov nog av mig i tonåren haha då sov jag ju till 15.00 om dagarna.

Vi åker nog upp till Rossön en vecka mellan v30-31

Skulle vara kul om dom kom förbi i rosssön...



KRAM



PUBLICERAT: 2009-05-27, 19:29:35 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!