2009-05-08
 10:23:33

Dagen blev inte som man tänkt sig..

Morrn morrn!
Lowe hann bara till dagis och vända i dag!
Precis när jag hade kommit innanför dörren ringde dom och sa att han var magsjuk... suck!
Tänk vad man hinner tänka innan dom säger varför dom ringer..
Jag trodde hans arm hade gått av, eller varför inte ett ben på en gång nu lagom till resan!
Men tur i oturen trodde dom det var magsjuka!

Jag hade alla fall tänkt att "träna" lite , njuta av solen och hinna vila innan jag jobbar kl 15.00 -07.00 jag ska köra dubbelpass i kväll/natt sen jobbar jag i morgon natt med.. Kul helg ..hmm

Tog två fina foton på lillgrisen i morse..han såg inte så sjuk ut då!




Höres.........

Kram


Britt-Inger

Men vilken sööööt Lowe i bästa vårkläderna - han skulle va med i någon katalog som "fotomodell"...

Han ser så pigg och stark ut - helgullig alltså...

Vilka bra matrecept du lägger ut på bloggen.

Hoppas Lowe inte får någon kraftig maginfluensa./kram Britt-Inger


påjla





vilken "gooooding" LoWe är, jag håller nästan på att bita tungan av mig, gör alltid det när jag ser söta barn och katter.

vad fin han ska bli i de nya byxorna och kepsen.

Tycker att Lowe är så lik morbror Johan på bilderna.

Kram och hej från tok moster.




LOWE

ssssssssgggghkkkkkklllllllllllllcccccccccvgfrssed

olkmnbdreeeecx!vvvvvvvvvvvvvv



Tack så mycket hälsar Lowe , han tycker oxå att han ser stark ut ;)



KRAM OCH PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!