2009-05-07
 12:26:17

Bamseplåster ,lillgris och kaffe

Hej min vän!
Skönt väder i dag ...
Tänk vad plåster kan vara intressant..
Vi var stressade kl var tio i nio och skulle till dagis och jag kom på att jag hade ett förbaskat skavsår som jag måste ha plåster på.. då blev det ett jädrans hallå för mamma råkade ju bara hitta bamseplåster
klart  en viss liten lillgris oxå skulle HAAA!
Det blev plåster både här och där.. KLART DET SKA VA PLÅSTER!
Men vad gör man inte..;)

Träffade Christina för våran vecko kaffe ;) haha
Det är bra tid att ta en kaffe efter barnen gått till skola och dagis i väntan på att affärerna öppnar kl 10.
Så det kör vi som en vana tycker jag...
0,5 Points per cappuccino är ju noll och ingenting och rikrigt smarr...



Efter det sprang jag runt och hittade lite nödvändiga saker hittade bla två tröjor till mig och halvlånga jeans till Lowe och en söt keps med lite gubbstuk på.. han passar  så bra i såna :)


Nu ska jag göra mig i ordning!
Piia och Matilda ska hämta upp mig kl ett sen ska vi åka och käka lunch i domarudden i det fina vädret :)
I helgen ska jag jobba som ett as, så det gäller at passa på att vara ute.
Snart bara en vecka kvar till Turkiet ;) Wehooo!

Appropå Lillgrisen haha
Jag brukar kalla Lowe för det utan att jag tänker på det.

Igår när han kom hem sprang han in i köket där jag stod och sa helt allvarligt men glatt.
HEJJ MAMMA!!!
DIN LILLGRIS KOMMER NU!


hahaha aww gooos!

Ni måste ju köpa den snygga tuggummi förpackningen
Riktigt snygg faktist haha.. 
Den är platt och av papp läcker att ha i fickan , väskan och ja varför inte i handen ;)

*LER*

MÅ GOTT!
PussÅkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!