2009-03-16
 13:52:07

sol ute sol inne

Skönt att det böjar bli vår...
Jag tog en lång promenad i morse så skönt,man längtar tills all sand sopas bort
och ungarna tar fram sina cyklar!
I dag har jag solat lite på morgonen sen har jag bara suttit i telefon ,hade massa samtal att ringa!
Nu måste jag bara boka Lowes spruta sådet blir av  i mars...sen får jag och Mange ta våra sen...
att dom ska kosta så!
Nu ska jag hoppa vidare till jobbet, jobbar kväll i kväll 15-21 ,6 timmar går fort ;)

Semestern ska man fylla i nu oxå, det hade jag glömt!!
Någon som vet när det blir fint väder i sverige ;)????

kramkram
                 

FY FAN VAD JAG BLIR ÄCKLAD AV DENNA MAN Josef Fritsl.....det är så hemskt...
helt sjukt!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4650278.ab


Anna

ja visst är det vidrigt :( skackars tjej.. Men han måste vara riktigt skadad från sin barndom.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!