2009-03-10
 11:25:04

Snön bara vräker ner...

Jag  som trodde det va slut på snö nu !
Det är inte ens kallt man vet att det kommer rinna bort innan det slutat snöa.

Motivationen är tillbaka!!!
Jag har hamnat  i någon sorts svacka en vecka nu..
Man måste komma iväg och väga sig varje vecka annars blir det så här ...
Nu känner jag att jag har "räddat det", min motivation är tillbaka och i morgon ska jag till VV och väga mig..det ska bli kul. Ja räknar med att jag står still eller nått.
Men det gör inget!
Jag är glad att jag fattar det själv och inte ger upp... då har jag kommit en bra bit på vägen att ändra livsstil.
Det är så mycket med det psykiska som spelar in när man ska gå ner i vikt...Precis som någon med Anorexi ,Bullemi, missbrukare av olika slag..
Det är inte bara att "BANTA!" som många tror.. 1-5 kilo är det ju inga problem att gå ner med
"GåNer5KiloPå3DagarSoppPulverDrinkFruktdieten" men när man ska gå ner mer än halva sin vikt hjälper inte Gör si/Gör så metoden och fåplatt mage till semestern om en månad! haha
eller:
Sluta ät jävla fetto så blir du smal!!!
Sluta drick jävla alkis så blir du "normal"!!
Sluta med droger  jävla pundare så blir du "normal"!!
Börja ÄT benrangel så blir du "normal"!!
Sluta spy och bli"normal"!!

Man måste inse själv och börja tänka själv med stöttning i lagom mängd dvs inga krav ,tjat eller press..utan att folk älskar en för den man är!





Jag e så trött på allt "bant" snack som förföljer en vart man än är, folk är helt maniska vad det gäller vikt!
Givetvis har jag vänner som är jätte fina ,helt perfekta i mina ögon som oxå vill gå ner i vikt, jag föstår dom om dom vill gå ner nått kilo hit eller dit för att trivas i sin kropp och kanske ha den vikt som innan dom fick barn eller efter julmat och sånt.
Men JAG orkar inte lyssna på -Jag e så FET hit och jag e så FET dit...man kan ta lite hänsyn..VÄL?

Slut tjatat från min sida........!

Nu ska jag hämta min telefoooon Jihooo!

Kommentera i min blogg det är roligare då, jag vet att det är några som läser den nu ;)

KRAM!


Coca-cola Linda

Helt rätt.

Håller med dig fullt ut.

Jag är oxå trött över de som råkar gå upp ngt gram och hela deras värld har gått under....



Jag tror skarpt på dig, och visst motivationen kommer och går. Denna vecka är jag anti allt, men nästa och nästa nästa är det säkert peppat mera...



Kom igen nu jess du klarar detta...



GOOOO GIRL, YYYYOU CAN DOOOO IT (Skitdålig att stava på eng, men tycker det är härligt utryck)



PUBLICERAT: 2009-03-10, 19:29:52 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Jess

haha du är rolig!

TACK SÖTA DU!

kram



PUBLICERAT: 2009-03-10, 19:52:11 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Diana

JESSICA, YOU GO GIRL, YOU CAN DO IT! Helt rätt inställing, du e cool du ;)

Kram !


Jess

Tack Gulle Diana!

Hoppas du mår bra, tänker på dig!



Tutar nog på dig snart igen! ;)

KRAM



PUBLICERAT: 2009-03-23, 08:12:08 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!