2009-03-23
 08:06:21

Snödroppar små



Sådär ja!
Då var snödropparna täckta av ett snötäcke igen...
Jag som hade fått vårkänslor och allt.. sandsopat hade dom börjat med här i Åkersberga oxå.
Då får vi vänta ett tag till då på att detta kladd ska rinna bort!

Jag kom nyss hem från jobbet pulsandes i mina gympaskor...
skönt! nu var dom här tre nätterna över.
Jag borde sova nu men jag är så sugen på att gå och handla en nya almenacka haha ..
jag byter dom som man byter trosor.
 Nu har jag en Jätte liten filofax  där jag har pengar och allt ,
Kanon bra men det är så rörigt när man skriver i den och liten yta..
Förra månaden hade jag en stor och den var för klumpig... Funderar på en vanlig nu och en plånka.
He he såna problem..

Längtar till visningen i kväll ;)


HeJdÅ bLoGGen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!