2009-03-31
 20:55:58

Väntar på T

Halloj söta!
jag hoppade på att jobba en extra natt igår efter mitt pass , kanon bra..
det behövs extra "klirr i kassan"
Dessvärre blev det inget sova efter jobbet för jag och C tog en sväng till Täby..
Vi tog en fika , handlade lite smått och bytte lite grejer som Lowe fått dubbelt i helgen .
Jag köpte en väska som jag tyckte va lite söt
(Mange tyckte den var "Turkig" vad nu det är ;)
Haha det kan passa kanon när vi snart ska till Turkiet !

Nu ska jag sluta ... snart kommer lilla Texas hit :)
Han ska vara våran lilla bebis i en vecka medans
Christina ,Andre och Kevin SOLAR OCH BADAR!!! Fusk!
Hur ska Christina kunna vara utan sin ögonsten herregud som hon tjatat..
Vet du de?Gör si gör så!Han måste Kissa hit bajsa dit haha TANT kan vara lugn!

                                 



hörs snart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!