2009-03-17
 22:37:40

nyckeln



I dag glömde jag nyckeln i låset igen.. hmm... men den här gången kom jag på det själv !
Jag slapp skämmas !
Innan har jag glömt nyckeln i låset när jag gått in i lägenheten och så har någon granne fått ringa på eller slänga in den i brevlådan haha klant som man e.
I vår förra lägenhet glömde jag JÄMT när jag jobbat natt... haha till slut skrev våran granne lappar och skicka med i brevlådan
"Hoppas du sover nog gott... skickar bara in nyckeln ;) " hon var så gullig!
men det är ju inte bra... har faktist blivit bättre eller sticker ut handen efter och känner så låset är tomt :P

Kom hem från jobbet för en stund sen...
snön bara rinner bort.. dikena är överfulla med vatten överallt!

I April ska  vi gå på middags show på Wallmans med jobbet ska bli kanon kul.
Sen blir det utgång efter ;) alla fall för mig Christina & Tessan!




Nu ska jag sova !
Natti natt


              



**GRATTIS MATHILDA SOM FYLLER ÅR I DAG HURRAHURRAA!!!!!!!**



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!