2009-03-30
 11:31:28

Måndag efter en riktig kalashelg!

Man är helt slut efter helgens kalasande hehe Lowe är super nöjd!
Det är riktigt stor skillnad det här året mot förra, då brydde han sig inte så mycket.
Han var så rolig på lördagen då vaknade han JÄTTE tidigt ,
jag tror klockan var harlv 5 eller något och så sa han
 -VAKNA MAMMA! VAKNA PAPPA!! (som att det brann i knutarna)
Nu  fyller jag år och vi ska gå upp och äta tårta!
haha vi som hade tänkt smyga och gratta honom på sängen... men icke!
Jag fick smyga ut och ropa på Mange och så gå in igen...

 Lördag


Sen var det bara upp och hoppa ,
 det är inte så illa att stå och baka tårta HALV SJU på morgonen..
hjälp fick jag förstås ;)





sen kom tjocka släckten...



Igår var det barnkalas med kompisarna , riktigt roligt och fullrulle kan jag lova :)
Alla är lika gamla och hade så kul... sött !!!

Söndag




Nu ska jag styra upp lite saker här hemma, sen blir det jobba kväll i dag!
Hörs !

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!