2009-03-09
 18:31:46

i väntan på post

Dagen startade med att jag skulle gå och sova när jag kom hem från jobbet.
Jag skulle jobbat i kväll men bytte med en arbetskamart som ville jobba..såå skönt.
Mötet med chefen flyttade vi över till telefon eftersom jag ändå inte skulle upp och jobba.
Dessväre blev jag besviken av vårt samtal... det blir nog inget plugg på distans :(
jag som sett fram emot det här nu och laddat inför det.
SUCK!
Tydligen så går inte Österåkers komun med på att man pluggar på distans utan dom vill att man ska plugga heltid  på komvux alltså inte kombinera med jobb.
VARFÖR I HELVETE DÅ!??!
Jag kan inte plugga heltid ju...vem har råd med det nu!
Jag ska ringa och kolla upp det där närmre, det är många på mitt jobb som vill kombinera skola och jobb eftersom vi har så bra möjligheter att byta pass med varandra och ledningen är villig att hjälpa till.
Dessutom passar det  jätte bra för mig och mitt schema...
Men men alltid är det nått!
Varför kan det inte bara flyta på nån gång!


Har väntat på att posten ska dunsa ner i brevlådan!!!
Har beställt ny mobil men den kom inte i dag, bara Manges.
FUSK!
Nu sitter han och blippar på den jag bloggar lite och har tänt ljus och fixat mysigt.
Jag beställde en rosa Samsung TouchWiz 
Den kommer garanterat i morgon alla fall :D



Sitter och vänta på att Lowe ska komma hem!
Han sov hos mamma och pappa natten som var så dom är på väg hit nu.
Nä nu ska jag sätta på kaffe!

Pussåkram
              


Coca-cola Linda

Det verkar helskumt att du inte skulle få plugga på distas. HELT SJUKT. Trodde de fanns lagar som syrde det...

Men okej, Stå på dig/er och hoppas det löser sig..

håller en tumme



kram



PUBLICERAT: 2009-03-10, 06:44:13 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!