2009-03-26
 20:15:32

Fyy va trött ...

Hejjj bloggen
Nu jobbar jag mycket och sovit dåligt i en period det käns kan jag säga.
I dag var det bara hem och blunda tre timmar sen upp och slänga i mig nått.. fort till dagis hämta Lowe gå på tre års kontroll...
Han tjattrade som en ja inte vet jag vad hela vägen till BVC...
Så fort vi kom in blev han tyst... typiskt och hon frågar brukar han prata haha JAAAAAAA!
Det lättade sen och gick bra.
Sen gick vi och fikade "mellis" i centrum, riktigt mysigt fotade varandra hehe han har blivit så stor min lilla gris!


Handlade det sista till kalaset gissa vem som körde rally mellan hyllorna på ica med sin lilla kundvagn...
Nu ska jag jobba igen fy satan...hur ska det gå... !
I morrn hinner jag väl sova två timmar , ska på utbildning men den e frivillig..
Tråkigt att blogga om ingenting , men men e de vardag så e det!


kraaaaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!